Daar zijn we natuurlijk altijd harstikke blij mee!
Maar voordat je jouw mooie kleding komt brengen, lees dan eerst even rustig onze voorwaarden goed door. Ben je akkoord? Vul dan het INSCHRIJFFORMULIER in met je contactgegevens. Daarna sturen wij je een uniek klantennummer toe.
Voeg je gegevens inclusief klantennummer toe aan je tas met kleding,
dan zorgen wij voor de rest.
Heb je al een klantennummer, dan hoef je het inschrijfformulier niet nog een keertje in te vullen. Wel gaan we er vanuit dat je akkoord gaat met de inbrengvoorwaarden zodra je kleding komt brengen. Dus check ze nog even voor de zekerheid. Er zijn namelijk wat kleine wijzigingen aangebracht.
Wil je kleding inbrengen?
- INBRENGVOORWAARDEN -
Voorwaarden voor kledinginbreng 'Grote Blij' Zutphen.
1.Wat kan je inbrengen?
Je kunt per keer 10 dames items en 15 kinderartikelen inbrengen.
Kleding en schoenen voor dames (maat XS t/m XXL)
en kinderen (maat 80 t/m maat 164).
De kleding moet in goede staat, schoon en gestreken zijn.
We geven de voorkeur aan natuurlijke en fijne materialen die comfortabel dragen.
Bovendien houden wij van toffe vrouwelijke kledingstukken, van mooi vakwerk en bijzondere items.
2. Wanneer kan je inbrengen?
Je kunt kleding inbrengen als je een klantnummer bij ons hebt.
Deze wordt aangemaakt nadat je een inschrijfformulier via de website of in de winkel hebt ingevuld.
Je bent zelf verantwoordelijk voor het correct en leesbaar invullen van het inschrijfformulier.
Ook draag je er zelf zorg voor dat mails die door ons verstuurd worden in de juiste mailbox belanden
(en dus niet bij de SPAM ;).
Tijdens openingstijden van ‘Grote Blij' kun je kleding inbrengen.
Als er een innamestop is, dan wordt dat op de website bekendgemaakt.
Houd de website in de gaten voor de laatste informatie over inbreng.
3. Hoe werkt het?
Je kunt de kleding aanleveren in een stevige, goede tas die je niet meer terug hoeft,
voorzien van voor- en achternaam. De kleding wordt binnen 4 weken uitgezocht en, indien geschikt, in de winkel gehangen. Je ontvangt hiervan per mail een inbreng bevestiging
.
Lang niet alle kleding die wordt ingebracht komt ook daadwerkelijk in de winkel,
wij maken een selectie van kleding die op het moment van inbreng geschikt is voor verkoop in de winkel. Dit hangt af van meerdere factoren, zoals: materiaal, merk, kwaliteit, maat, smaak, seizoen en voorraad in de winkel. De kleding die we niet in de winkel hangen, brengen we naar ons goede doel, tenzij je hebt aangegeven dat je de kleding graag op wilt halen. In dat geval ontvang je een mail met het verzoek om kleding die niet geschikt is voor verkoop, binnen 2 weken weer bij ons op te halen.
4. Verkoop van kleding
In principe bepaalt Grote Blij’ welke kleding in de verkoop gaat en tegen welke prijs. Bij bijzondere kledingstukken is overleg mogelijk. De kleding blijft 8-10 weken hangen. Na de retourdatum, aan het einde van het seizoen en tijdens acties kan de kleding worden afgeprijsd. De prijzen worden dan lager dan op de inbreng lijst aangegeven. In bijzondere gevallen en na overleg met één van de medewerkers is het mogelijk om je kleding uit de verkoop te halen.
Kleding die na 8-10 weken niet verkocht is wordt naar een goed doel gebracht, tenzij je op het inschrijfformulier hebt aangegeven dat je de kleding wilt ophalen.
Je ontvangt hiervan een e-mail met het verzoek om de retour tas op te halen. Je kan de niet-verkochte kleding ophalen tot twee weken na de verzenddatum van het ophaalverzoek.
Na die tijd doneren wij de kleding alsnog naar ons goede doel.
5. Verkoopprijzen en opbrengst
Wanneer de kleding verkocht is, wordt 40% van het verkoopbedrag op je persoonlijke tegoed gezet. Jouw persoonlijke tegoed kun je een week (7 dagen) na de verkoopdatum verzilveren. Het tegoed kan contant worden uitbetaald, worden overgemaakt via de bank, of het kan verrekend worden met een aankoop bij ‘Grote Blij’. Het tegoed moet binnen 12 maanden na de inbrengdatum zijn geïnd, hiervoor ben je zelf verantwoordelijk. Na 12 maanden vervalt het tegoed.
6. Eigen risico.
Inbreng van kleding is op eigen risico. Wij doen ons uiterste best om zowel kleding als klanten met groot respect te behandelen, maar soms kan er iets mis gaan. We proberen dat dan voor alle partijen netjes op te lossen, maar toch willen we benadrukken dat ‘Grote Blij’ niet aansprakelijk gesteld kan worden voor vermissing, beschadiging of diefstal van kleding.
De persoonsgegevens en e-mailadressen worden alleen intern gebruikt voor de opbouw van ons klantenbestand, het verzenden van onze nieuwsbrief en om notificaties te sturen indien je je kleding retour wilt.
‘Grote Blij’ heeft het recht om op elk moment de voorwaarden te wijzigen. Door middel van opname in het klantenbestand en inbreng van kledingstukken verklaart de inbrenger zich akkoord met bovenstaande inbrengvoorwaarden van Grote Blij.
Heb je een vraag neem gerust even contact met ons op.
Grote Blij | Nicole Bicker | info@grote-blij.nl


