top of page
logo grote blij kleur

Daar zijn we natuurlijk altijd harstikke blij mee!
Maar voordat je jouw mooie kleding komt brengen, lees dan eerst even rustig onze voorwaarden goed door. Ben je akkoord?  Vul dan het
 INSCHRIJFFORMULIER in met je contactgegevens. Daarna sturen wij je een uniek klantennummer toe. 
Voeg je gegevens inclusief klantennummer toe aan je tas met kleding,
dan zorgen wij voor de rest.

Heb je al een klantennummer, dan hoef je het inschrijfformulier niet nog een keertje in te vullen. Wel gaan we er vanuit dat je akkoord gaat met de inbrengvoorwaarden zodra je kleding komt brengen. Dus check ze nog even voor de zekerheid. Er zijn namelijk wat kleine wijzigingen aangebracht.

Wil je kleding inbrengen?
 

inbrengvoorwaarden

​​

- INBRENGVOORWAARDEN -
Voorwaarden voor  kledinginbreng 'Grote Blij' Zutphen.
 


1.Wat kan je inbrengen?

Je kan per keer 10 damesitems en 15 kinderitems inbrengen. Kleding en schoenen voor dames (maat XS t/m XL) en kinderen (maat 80 t/m maat 158). De kleding moet heel, schoon en gestreken zijn. Kleding van H&M en Zara nemen we in principe niet in, tenzij het bijzondere items zijn. 
We hebben een voorkeur voor natuurlijke materialen.
 

2. Wanneer kan je inbrengen?

Tijdens openingstijden van ‘Grote Blij' kan je kleding inbrengen.

Als er een inname-stop is, dan dat wordt op de website bekendgemaakt.
Houd de website in de gaten voor de laatste informatie over inbreng.

3. Hoe werkt het?

Je kunt de kleding aanleveren in een tas of doos die je niet meer terug hoeft, voorzien van voor- en achternaam. De kleding wordt binnen 4 weken uitgezocht en, indien geschikt, in de winkel gehangen. Je ontvangt hiervan per mail een inbrengbevestiging. Lang niet alle kleding die wordt ingebracht komt ook daadwerkelijk in de winkel, wij maken een selectie van kleding die op het moment van inbreng geschikt is voor verkoop in de winkel. Dit is een kwestie van meerdere factoren, zoals: materiaal, merk, kwaliteit, maat, smaak, seizoen en voorraad in de winkel. De kleding die we niet in de winkel hangen, brengen we naar ons goede doel, tenzij je hebt aangegeven dat je de kleding graag op wilt halen. In dat geval ontvang je van ons een mail met het verzoek om kleding die niet geschikt is voor verkoop, weer op te halen.
 

Je bent zelf verantwoordelijk voor het correct en leesbaar invullen van het inschrijfformulier. Check of je binnen een maand mail hebt ontvangen. Zo niet, neem dan contact met ons op. Ook draag je er zelf zorg voor dat mails die door ons verstuurd worden in de juiste mailbox belanden (en dus niet bij de SPAM ;).

4. Verkoop van kleding

In principe bepaalt Grote Blij’ welke kleding in de verkoop gaat en tegen welke prijs. Bij bijzondere kledingstukken is overleg mogelijk. Na de retourdatum, aan het einde van het seizoen en tijdens acties kan de kleding worden afgeprijsd. De prijzen zijn dan lager dan op de inbrenglijst aangegeven. De kleding blijft 8-10 weken hangen.

5. Verkoopprijzen en opbrengst

Wanneer de kleding verkocht is, wordt 40% van het verkoopbedrag op je persoonlijk tegoed gezet. Jouw persoonlijk kun je een week  (7 dagen) na de verkoopdatum verzilveren. Het tegoed kan contant worden uitbetaald, overgemaakt via de bank, of het kan verrekend worden met een aankoop bij ‘Grote Blij’. Het tegoed moet binnen 12 maanden na de inbrengdatum zijn geïnd, hiervoor ben je zelf verantwoordelijk. Na 12 maanden vervalt het tegoed.

Kleding die na 8-10 weken niet verkocht is of kleding die niet in de verkoop gaat, wordt naar een goed doel gebracht, tenzij je op het inschrijfformulier hebt aangegeven dat je de kleding wilt ophalen. Je ontvangt hiervan een mail met het verzoek om de retourtas op te halen. Je kan de niet-verkochte kleding ophalen tot twee weken na de verzenddatum van het ophaalverzoek. Na die tijd brengen wij de kleding alsnog naar ons goede doel. Kleding die na selectie toch niet geschikt blijkt te zijn voor verkoop, bijvoorbeeld omdat er een gaatje of vlekje in zit, brengen wij ook naar een goed doel.

6. Eigen risico.

Inbreng van kleding is op eigen risico. Wij doen ons best alles en iedereen met respect te behandelen, maar soms gaat er iets mis. We proberen dat dan voor alle partijen netjes op te lossen, maar toch willen we benadrukken dat ‘Grote Blij’ niet aansprakelijk gesteld kan worden voor vermissing, beschadiging of diefstal van kleding. In bijzondere gevallen en na overleg met één van de medewerkers is het mogelijk om je kleding uit de verkoop te halen.
 

‘Grote Blij’ heeft het recht om op elk moment de voorwaarden te wijzigen. Door middel van opname in het klantenbestand en inbreng van kledingstukken verklaart de inbrenger zich akkoord met bovenstaande inbrengvoorwaarden van Grote Blij.

Heb je een vraag neem gerust even contact met ons op.

Grote Blij | Nicole Bicker | info@grote-blij.nl

 

inschrijfformulier

inschrijfformulier kledinginbreng

Wat wil je dat we doen met items die niet ingenomen of verkocht worden?
Wij sturen een retourmail zodat je de items binnen 2 weken bij ons op kunt halen.
Wij zorgen dat de items bij een goed doel terecht komen.
bos bloemen
bottom of page